Fatih Sultan Mehmet (FSM) Geçiş Ücretsiz mi ?

28 Kasım 2016 Pazartesi

İstanbul’a yabancı biri olarak hafta sonu başlıktaki soruyu google da arattım. Sakarya’dan kağıthaneye gittik. Giderken Sakarya’dan otobana girdik FSM köprüsünden önce çıktık. Dolayısı ile köprüden geçerken gişe yoktu. Hep duyuyoruz televizyonda köprü geçiş ücreti. Merakım bu yüzdendi.
İşin aslını sonra öğrendim. Kameralar çekip plakada HGS – OGS varsa,oradan düşüyormuş. Nitekim de öyle oldu. Resmimizi çekmişler ama parayı henüz çekmemişler HGS den..

Ben hem gelirken hem giderken geçmiştim. Gece geçişim görülmüyor şu anda.Diyordum ki…. Son bilgiye göre Asya’dan Avrupa’ya geçiş ücretsiz. Dönüş ücretliymiş. İş arkadaşım dedi. Son çıkan kanuna göre ceza 500TL olmuştu çünkü. Korktum bir an.. Bu olayıda böylece netliğe kavuşturmuş olduk.
İstanbuldan gezi anısı anlatmak isterdim ama gezmedik. Yoldan eve, evden yola oldu..


0 yorum:

Yorum Gönder