Windows Android İos hangi tablet - Casper via T2

18 Ekim 2015 Pazar

Tablet almak için uzun süre araştırdım.Hem ekonomik,hem performanslı kaliteli kullanılabilir özelliklerde tabletlere baktım.
İlk önce Android tabletlere yöneldim.Şu anda en 10 inç olarak Samsung Tab S var.Lakin fiyatı 1.000TL nin üstünde.Telefonum android olduğu için android sistemini az çok biliyorum.
Sonra ios düşündüm,popüler kuvvetli uygulamaları çok dedim.Onada ne sd kart takılıyor ne bişey atılabiliyor bilgisayardan.Ne kadarda kaliteli olsa günlük kullanım için uygun değil.
En son windows tabletlere yöneldim.Windows tabletlerde de uygu modu problemli.Uyku modunda indirme yapamıyor yada arka planda hiç bişey çalışmıyor.

Düşünüp taşınıp Casper Via t2 aldım windows 8 li. Hemen Windows 10 yükselttim,şu anda çok kullanışlı.Uyku modudan da bir çare bulabilseler süper olacak.

Tek pişmanlığım 10" olduğu için tek elle kullanma imkanı yok ele büyük geliyor.Çift el bile zor.

Almamış olsam 8" android tablet düşünebilirdim bunun yerine.


0 yorum:

Yorum Gönder