Adsense'ye kayıt olurken eski adsense hesabı sorunu

13 Temmuz 2015 Pazartesi

yenimail adresimle adsenseye kayıt olurken.eski sildiğim ve adsense de açtığım hesabı öne sürerek.eski hesabınıza giriş yapın ve adsenseyi yeni hesabınıza yönlendirin diyordu.Lakin eski hesabı komple silindiği için giriş ve kurtarma imkanı kalmamıştı. Bende aşağıdaki adrese


Hiçbir zaman böyle bir e-posta adresim olmadı.
https://support.google.com/adsense/contact/duplicate_disapproved 

bildirim gönderdim. Bunun için Adınızı Soyadınızı doğru bir şekilde yazıp. Kimlik yada ehliyetinizin resmini çekip göndermeniz lazım,sizi kaale almaları için.

Daha sonra mail geldi.Bozuk bir türkçe ile gönderdiğim belgeyi ve derdimin ne olduğunu sormuşlar. Bende anlattım düzgünce Türkçe olarak.


"eskimail" benim eski kullandığım mail adresiydi. Sonradan "yenimail" hesabını açtım. Yeni hesabımla adsenseye kayıt olmak istediğimde silmiş olduğum "eskimail" adresi ile ilişkili çıkıyor.Hesabı silmiş olduğum için müdahale de edemiyorum. Yardım edermisiniz. "yenimail" adresi ile adsenseye kayıt olmak istiyorum. 

yeni mail eski mail yazdığım yerlere siz kendi mail adreslerinizi yazacaksınız.

Gelen cevap türkçe idi ama biraz bozuktu.Hiç problem yok,hemen hallediyoruz yazmışlar kısaca. 24 saat bekleyin demişler.

Beklerden adsense şu uyarıyı verdi.


Error
We apologize for the inconvenience, but we are unable to process your request at this time. Our engineers have been notified of this problem and will work to resolve it.
En sonunda eski hesabımdaki paraları reklam kodlarını falan filan hepsini yeni adresime aktarmışlar. Sağolsunlar..



0 yorum:

Yorum Gönder