WordPress Ftp Bağlantısı

19 Ocak 2014 Pazar


WordPress eklenti güncelleme uyarısı çıktmıştı,bende güncellemek için tıkladım ftp şifremi hostu ve kullancıdı adını yazıp ileri dedim.Güncelleniyor yazısı çıktı ve ne kadar zaman geçerse geçsin,bir türlü güncelleyemedi.Bende sayfayı kapatım ftp programı ile otomatik güncelledim.Sonrasında wordpress üst kısımda sürekli uyarı vermeye başladı,otomatik güncelleme başarısız oldu yeniden deneyin gibi. Bunu araştırırken bir güncelleme daha geldi.Bu sefer güncellemeye çalıştığımda ftp bilgilerini kabul etmiyor ve yanlış diyordu..

2 Sorun vardı;
1-Güncelleme başarısız oldu uyarısını nasıl kaldıracağım.
2-Ftp bilgilerini kabul etmiyor ne yapabilirim.

Hepsine çare buldum.
1-Güncelleme başarısız oldu tekrar deneyin uyarısını kaldırmak için ftp de ana dizinde ki .maintenance dosyasını siliyoruz.Bu dosya güncelleme sırasında sunucu tarafından otomatik oluşuturuluyor. Ben günceleme sırasında kapatığım için sayfayı,dosya orda kalmış.Silince düzeldi.

2-Ftp bilgilerimde önceden ftp.umumi.org olarak giriyordum ve kabul ediyordu. Sonra kabul etmedi.Ve bende ftp.umumi.org yerine 127.0.0.1 yazdım ve bir sorun kalmadı.Hatasız güncelleme yaptım.

Ek olarak,güncelleme olsun tema yükleme olsun,eklenti yükleme olsun.Her defasında şifre girmek zorunda kalıyordum onun çözümünü de buldum. Ana dizindeki wp-config dosyasının en altına şu satırları ekliyoruz.İlgili yerler kendi bilgilerinizi yazın.

//*FTP bilgileri sorulmasın*
define('FTP_HOST', 'ftp.siteadiniz.com');
define('FTP_USER', 'FTP_Kullanıcı_Adı');
define('FTP_PASS', 'FTP_Şifreniz');


0 yorum:

Yorum Gönder