League of Legends Kaç Mb İnternet harcıyor ?

19 Ocak 2014 Pazar


Yorumlarıda okuyunuz,zaman içinde değişiklikler oluyor.

Bir durumdan ötürü,telefonun interneti ile lol (League of Legends) oynamak zorunda kaldım.Ping olur mu,acaba kaç mb gider,lag olur mu derken. Bimcell in cepten interneti ile bilgisayardan League of Legends e girdim.Telefonun wifi-hotspot özelliği ile bağlandım. İlk oyunda yaklaşım 8mb internet harcadı. Bence çok güzel bir durum 8mb nedir ki.İnternette dolaşırken bile 50mb gidiyor. 8mb görünce şaşırdım ve sevindim. İnternetsiz kaldığımda mobil internet aracılığı ile rahatlıkla lol oynuyabileceğim. :)

Ayrıca ping düşüktü 93-110 arası indi çıktı. Lag olmadı rahat rahat oynadım. İlk oyun 25 dakika filan sürdü. İkinci oyuna başlamadan kaç megabayt kullanıldığını  ve bittiğinde kaç megabayt olduğunu caps olarak aldım. Burayada ekliyorum. Gönül rahatlığı ile oynuyabilirsiniz cepten.Su gibi megabayt yakmıyor.Oyun 45 dakika sürdü ve 11.6 megabayt harcadı sadece.
Not: Hattım Bimcell Full Çekiyordu ve 500mb internet paketim vardı.Şu 19tl olan paketten.



Yorumlardan bilgi ; Tlf operatorleri upload icin de paketi kullaniyor dolayisiyla ss'te gorulen durumda 11 mb degil yaklasik 20 mb gider paketinizden. (Yine dusuk bir miktar ama soylemis olayim)


18 yorum:

  1. Nasi 3g olan deil kardeşim benim vodafone 3 g ayni mi gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenledim. 3g olarak bağlandığında da aynı kota gider tek oyunda.

      Sil
  2. 45dk'lık bir oyuna 11.6 mb? 3 senedir şu oyunu kotalı oynuyorum ama 45 dklık oyuna bir kere bile 25 mb dan az yemedi, kimseyi kandırmayın..

    YanıtlaSil
  3. Tlf operatorleri upload icin de paketi kullaniyor dolayisiyla ss'te gorulen durumda 11 mb degil yaklasik 20 mb gider paketinizden. (Yine dusuk bir miktar ama soylemis olayim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bilgi için.Güncelliyorum yazıyı.

      Sil
  4. beyler bben cep telefonun hotspotundan bağlanıyorum lol e bugün bir güncelleme atıldı bildiğiniz gibi güncelleme ortalama kaç mb yer??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güncellemenin boyutuna bağlı her güncelleme farklı oluyor. Güncellerken yazıyor kaç mb harcayacağı.Ona göre az ise devam eder çok ise güncellemeyi iptal edersiniz.

      Sil
    2. Vodafone Haftalık Sınırsızla 2 GB patch atarmı

      Sil
  5. İki senedir lol oynuyorum mobilden ortalama 30 mb götürüyor eyer fazla gidiyorsa pc güncelleme yapıyor olabilir win8 görev yöneticisi kullanılan internet nereye gittiğini gösteriyor ayrıca tf lerde hiçbir şekilde sıkıntı yaşamıyorum ligim gold

    YanıtlaSil
  6. Beyler lol indirecem kac mb gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 yaşın altındaysan indirme.

      Sil
  7. lol launcher kaç mb harcar ?

    YanıtlaSil
  8. Olum yapmayın yazık olur internet paketinize ben türktelekom kullanıyorum. hotspottan açtım oyuna bi girdim 3 bin pinglerde bazen 2 bin bazen 3 bin geziyor. oyundan çıkmadım ceza falan yerim diye yaklaşık 1.8 gb paketim vardı + 6 lira telefonda para vardı. pingden dolayımıdır nedir 20 dk da hepsi sıfırlandı komple hem paketim bitti hemde telefondaki tl gitti nasıl oldu anlamdım. bilgisayarda wifi ayarlarına bakıyorum veri kullanımı ayarlarına lolde bu ay içerisinde toplam 400 mb veri harcanmış fakat telefonumda 2gb net tuz buz oldu hemde tek maçta siz siz olun eğer ping varsa telefondan girmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarınız yada programlar arka planda güncelleme yapmış olabilir. Tavsiyem ağ bağlantısı kısmından download ve upload kısmını anlık olarak kontrol ederek bağlanmanız. Hızlı bir artık varsa bağlantıyı hemen kesersiniz.

      Sil
  9. Beyler 11 mb imknsiz...Daha yeni iki oyun attim 80 mb gitti ve iki oyunda 25-30 dk civariydi..ping de 110 u geçmedi tf de bile aynı 110 ms... Avealıyım

    YanıtlaSil
  10. Avea iki oyun 80 mb gitti toplamda.. Oyun başina 40 ediyo

    YanıtlaSil