Sony Xperia Sp "Antutu Benchmark" Sonuçları

12 Nisan 2014 Cumartesi

Sony xperia sp kullanan biri olarak telefonumdan memnunum.Antutu güncellemesinden sonra bir test yaptım. Sonuç Sp kimlerle yarışıyor ortada. Bir üstünde Htc One var Bir altında Galaksi Note II. Sony xperi sp fiyat/performasn açısından alınabilecek en iyi telefon. Hafızası 8gb ve karta uygulama taşınamıyor.Her güzelin bir kusuru oluyor illa. 4.1 sürümünde kamera iyiydi 4.3 te bozdular. 4.4 kitka ile düzeleceğini umuyorum. Tabi 4.4 kitkat verirse sony. Sony bu neden bu kadar kötü bir kamera var bu alette anlamadım.Sony kamera senin işin,sende yapamazsan kim yapacak.



Görüldüğü gibi performans iyi. Kullanırken de fark ediyorsunuz. Ben bu telefonu lg optimus 4xHD satarak almıştım. Lg den sonra eşşekten inip ata binmiş gibi oldum. Sp ♥


0 yorum:

Yorum Gönder