7 Adımda Facebook Hesap Silme

18 Mart 2014 Salı

Facebook hesabınızı dondurduğununuzda tamamen silinmez.Tamamen silmek için aşağıdaki işlemleri uygulamanız gerekli.

1.YOL

Kısa yoldan silme linkine ulaşmak için tıklayın. HESABIMI SİL

2.YOL

Yok ben giriş yapıp ilgili yolları takip ettikten sonra silmek istiyorum diyorsanız.

1.ADIM
Sağ Üst Köşedeki Ayar ikonuna tıklıyoruz. Menüden Yardım Kısmına Tıklıyoruz.



2.ADIM
Yardıma tıkladığımızda aşağıdaki gibi bir Menü Çıkacak Bu menüde gösterildiği gibi. "Yardım merkezini ziyaret edin" linkini tıklayın..


3.ADIM
"Yardım merkezini ziyaret edin" linkine tıkladığınızda yeni bir sayfa açılacak.Yeni açılan sayfada sol Menüden "Hesabınızı Yönetin" Linkine Tıklayın.


4.ADIM
Açılan Menüden "Hesapları Dondurma,Silme ve Anıtlaştırma" kısmını seçin. Daha sonra sayfadaki sağ kısımda 2 numaralı kısım "Hesabımı nasıl kalıcı olarak silebilirim" Linkine tıklayın.


5.ADIM
Açılan kısımda size bilgi verecek.Biz burada işaretlediğim kısmı seçeceğiz. "bize bildirin" linkine tıklıyoruz.


6.ADIM
Açılan Pencereden "Hesabımı Sil" linkine tıklayın.


7.ADIM
Sizden güvenlik amaçlı tekrar şifrenizi girmenizi isteyecek.Şifresinizi girin ve kutudaki çıkan metni ilgili yere yazun. Tamam linkine tıklayın..


SONUÇ
Tamam linkine tıkladığınızda size bir uyarı gelecek. 14 gün içinde hesabınıza girmemeniz konusunda. 14 günün sonunda otomatik olarak tamamen silinecek..



Hayırlı olsun.Kurtuldunuz.


0 yorum:

Yorum Gönder